Merhabalarr. Bişey sormak istiyorum. 15 günlük minik bi kızım var. 4 gündür kaka yapmıyodur söylemesi ayıp. Ama 2 3 gündür 3 4 defa üst üste kaka yapıyor. Açık sarı cıvık renk. Gazıyla birlikte birden çıkıyo. Acaba üşüttümüki. Yoksa normal mi. Üşüttümü diye çok düşünüyorum. Sadece anne sütü alıyo. Altını temizlemekte zorlanıyorum o kadar yapıyo sırtına kadar oluyo.