Ecrinbzkrt K1r2m ılk bas yormaca oyun oynuyorum falan sonra alt alma pijama mama bıraz daha vakıt gecırıp hop beşik sonra 1saat sallama benım oğlum uykuya gec dalıyor cunku
Umelike K1r2m bir kere öyle alıştı artık ayakta sallamadan uyumuyor gündüzleri küçük beşiği var onda sallayınca yine uyuyor da yatak odasında gece büyük beşiğinde hiç uyumuyor genel gece uykumuz yok bu ara zaten zombi gibi oldum artık😭
Nilguny K1r2m odasına gidiyoruz üzerini değiştirip mamasını içiyor ışık kapalı şekilde loş ışık var sadece kırmızı sonra piş piş açıyorum beşiğine bırakıyorum emziğini veriyorum yanına uzanıyorum bu şekilde uyuyor. Saatleri cok önemli ama 9 dedimmi beşikteyiz biz 💃
gulcezerenarslan K1r2m herkesin değişik bebek uyutma şekilleri var. benimki yatağa birlikte girmek şeklinde gerçekleşti. onun yatağına değil ebeveyn yatağına.
Nilguny K1r2m tam dalmadan kapatmıyorum bazen bir saat açık kaldığı bile oluyor bırakıyorum telefonu odaya sesini kısıyorum geçiyorum içeri sonra alıyorum.