AzraninAnnesii Merhaba,13 gunluk bebegim var goguslerim tas gibiydi dun aksam akmis sut hep.bugun hic dolmadilar.sutum yokmu artik acaba.yumusamasi normalmi
EymenMomy_ AzraninAnnesii Benimde 19 günlük bebeğim var. Aynı şekilde benimde ilk günler taş gibiydi sütüm coktu 2 gündür nedense benimde goguslerim yumuşayıp sütüm azaldı🥺
ilknuraydinnn AzraninAnnesii yumuşak memeden yağlı süt gelir. Bebeğiniz büyüyor memeyi boşaltma durumu git gide gelişiyor, vücudunuz bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeyi öğreniyor süt bitmez korkmayın.
Mommy93 Benim hep yumuşak ama sut hep var bebeğimin kilo alımı iyi cok sukur bence yumuşaklıkla ilgisi yok benimkide 2 aylik
Deletedmom0099 buna göğüslerin terbiye olması denir. göğüs artık bebeğin ne kadar süt ihtiyacı olduğunu biliyor ve o miktarda süt üretiyor. sütünüzde azalma falan yok merak etmeyin ☺️
Lenus17 Deletedmom0099 allah sizden razı olsun bende göğsün yumuşayınca sandım ki sütüm yok kaç gündür üzülüp duruyorum demek yumuşakmı terbiye olması demekmiş cok sagolun 😊😊
Vedatasilinannesi Deletedmom0099 ya benimde 1.5 ay oldu doğum yapalı ilk başlarda sertti şuanda yumuşak bende üzülüyordum sütüm azaldı diye Allah razı olsun sen böyle deyince rahatladım 😊çünkü bebeğimin çişli bez sayısı da fazla
Aysnr0507 Deletedmom0099 ne kadar da iç rahatlatıcı bir yorum🥰 benimde yumuşacık sürekli sütüm olmadığını düşünüyordum
Mom299 https:// imgyukle.com/i/Y39xDo Burda bi arkadas paylaşmıstı bu postu bende sizin gibi düşünüyordum arkadas bu postu atınca içim ferahladı