edsn1 SeherAktas benim bebeğimin de adı Göktuğ ,40+1′de doğdu 28 Eylül 🐣 şimdiye kadar sadece mama ile besleyen var mı,şu an kaç CC içiyor bebekleriniz?
Ays_krk Gizemsydr oy maşallah kuzuya 🌺🧿 benim de iki tane minnoş kızım var 🙈🥰 sadece anne sütüyle besliyorum bende
Betulnur Ezgi2609 bnm kizimida 26 eylul de beklerken 37.haftada 1. evlilik yıldönümümuzden 1 gun sonra aceleci davranarak 5 eylul de dogdu 4 saatte bi 120 cc veriyrm sadece mama kullaniyrz
ulkununannesiiii 2 eylül 40+5 de doğdu kızım 🙃 anne sütüyle besleniyor . Uyku düzeni oluşturma gereği duymadım bi sorun yaşamıyoruz ama gerek var mı bilemedim ?
Hsrtgndz 2bebelianne__ uykusu emmesi nasıl acaba sizin bizim iştah iyice kaboldu gece gündüz 5 kere anca emiyor. Ve uzun deil
Dasbaby Ezgi2609 30 Eylülde doğum yaptım benimkide meme alıyor biberon almıyor mama istemiyor sütümde yetersiz geliyor arada hipp aldım aptamil ağzına sürmedi golden goat veriyorum birazda olsun kabul ediyor sütüm tamamen kesilirse ne yapacağımı bilmiyorum 😒
Ezgi2609 Dasbaby Sağmaya çalış öyle ver canım, piyasadaki mamaları alıp tek tek deniceksin canım bazi bebekler böyle mamada secici oluyorlar.Arkadaşımın bebeği de böyleydi tek tek denedi
Ezgi2609 Aymel Oh ne güzel eşiniz anlayışlı maşallah dinlenmek çok önemli güzel enerji vermek için bebeğimize
Ezgi2609 Güzel anneler hepinize soruyorum 3. ay aşısı ile ilgili ne yapicaz..biz 2. Ayda rota olduk. Menenjit ile ilgili kafam çok karışık sizler ne düşünüyorsunuz.
Gizem0909 Ezgi2609 biz rotayı 3. Ayda olduk. Doktorumuz 6. Ayda önerdi menenjit aşısını. Aylara göre dozunun değiştiğinden bahsetmişti. Biz 6. Ayda düşünüyoruz
Ezgi2609 edsn1 2.5 -3 saatte 90 cc veriyorum tamamen mama(hipp) ama bebekten bebeğe değişir bu cc olayı
SeherAktas edsn1 adıyla yaşasınlar inşallah Göktuğ’larımız ben meme+mama gidiyorum benimde 3 buçuk aylık bebeğim :)