Bu güne kadar çok uğraştım burda bi arkadaş önce ucun iki deliğini kes göğsüne değsin sonra komple kes dedi denedim olmadı. Sonra bi arkadaş gece silikonsuz ver alışır dedi onuda denedim 2 dk emdi farkedince ağlamaya başladı öyle de olmadı. Sonra biri ara ara göğsünü silikonsuz ver dedi onu yaptım son 1 haftadır günde bir kez iki kez silikonu çıkardım verdim az emiyodu ağlıyordu maksat alıştırmak . 2 gün önce de sabahtan kalktı hiç silikonu takmadım baktım emiyo gün boyunca hiç vermedim sonra alıştı. Artık çok zor olmaya başlamıştı çünkü. Eliyle çıkarıp ağzına götürüp öylr emiyodu 😂 ben yerine takmaya çalışırken sürekli çekiştiriyodu. Dedim bıraktırmam lazım. Sizde öyle yapın ara ara teklif edin çok ağlayınca ben yine silikonu takıp emzirmiştim ama yine de o tenin kokusunu aldı bence daha istemedi