Bugun tam 4 aylık oldu saglık ocagının verdigi ilacı bugün kullanmaya başladık sabah kilosuna göre ama kakası bugun koyu renk ve sanki kan gibi pütürtü şeyler vardı aynı durumu yaşayan var mı birde bugün normal emdiginden daha az emdi emmek istemedi bu kan damlasını kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım