Anneler bugün doktora gittik ve kilo alımı çok az dedi mama +meme devam etmemizi söyledi.5aylık 6100kilo sma verdi ama
1.sorum emmedi acaba mamayı mı beğenmedi diyorum
2.si biberondan kaynaklı olabilir mi çok akıyo gibi geldi bana pek de anlamadım
neden emmedi acaba bi yardımcı olabilir misiniz 😊