Ya kafam karıştı benim hangi doktora sorsam birini öneriyo büyük kızım 7 ye girdi ozamanlar menenjiti bilmiyordum yapılıyo sandım rotayı söylediler hemen yaptırdım 2.ci kızım oda 3 e girdi onada rota yaptırdım menenjit yaptiramadim araya bide korona girdi bu yaştan sonra yapılsa sıkıntı olurmu acaba şimdi büyüğe 1.sinif aşılarını yaptıracam gelince arayacak sağlık ocağı bakalım