Gizem_01 Merhaba sevgili anneler. Dogum yapali 43 gun oldu. 12 kilo aldim 11 kilo gitti ama su son kalan 1 kilonun hepsi benim gobegimde toplanmis gibi. Sezeryan doğumdan sonra kalan göbek için önerileriniz var mi simdiden teşekkürker.
Dilos01 Gizem_01 ay bende öyle hissediyorum canım 😂😂karnımı sıktığım zaman elimin hepsi doluyor çok cirkin hissediyorum göbek bölgemi 😂😂annem daha gider diyor da bence kalıcı 🥺🥺
Derenasli Gizem_01 basligi gorunce hemen geldim 😂 ne guzel 1 kilon kalmis ben 23 kilo aldim 12 kilo hala duruyor gobegimde. Sanki 5 aylik hamile gibiim hala cok sinir bozucu 🥺
Gizem_01 Merve ben owli korse kullaniyorum ama pek ise yaramıyor sanirim sizin tavsiye edebileceginiz bi korse var mı 😊
Gizem_01 Fitifiti kullanıyorum aslında doğumdan bi hafta sonra kullanmaya başladım e bebekte satılan owli Korseyi kullanıyorum.
Fitifiti Gizem_01 Kegel egzersizi ve mekik deneyin mutlaka. Zaman geçince toparlaması çok daha zor oluyor.
Gizem_01 Dilos01 benim annem de öyle söylüyor ya bence de kalıcı çok kafama takıyorum ya geçen gün diyete başlayım dedim bir gün devam edebildim🙈☺☺☺ bide benim üst karnım alt karnıma göre yumuşak ya geçer mi acaba
Dilos01 Gizem_01 benimkinde yumuşak canım su an kaç kilosun 😂aman boşver kuzum takma hiç ye gitsin onlar çocuğumuzdan bize hatıra djdjdjdjd😂
Gizem_01 Derenasli hepimizin ortak derdi. Sanırım ilerleyen aylarda bende öyle olcam. Yamuna korse varmış aslında onu kullanınca göbek kalmıyormuş ama güvenemiyorum
Nilguny Valla ben 15 kilo almıştım 17 kilo verdim 17 aylık kızım o sezaryan göbeği hala bıngıl bıngıl duruyor orda spor yapmadan geçmez gibi bakalım 😀
Gizem_01 Nilguny yaaa aldiginizin da fazlasını vermişsiniz nasıl gitmedi O göbek ya. Niye gitmiyor bu sezeryan göbeği 😔
Gizem_01 Dilos01 şuan 58 kiloyum canim. Bende arada ye gitsin diyom da sonra aynaya bakımca iştahım kaçıyor 😂
Dilos01 Gizem_01 çatlağın var mi canım karnında belki ondan da olur benim karnımda hiç yok mesela kalçam çatladı 😢😢bacak kısmim
Dilos01 Gizem_01 belki oda etki etmiş olabilir canım belli olmaz cunku ben sıkınca kırışmıyor bacağım kırışıyor 😬