Premature atak dönemleri oluyor canım ne oldu bu çocuğa dediğin dönemler. 4. Ay atağı var mesela 35 gün sürüyor bırakınca feryat figan yıkıyor ortalığı gece asla ıçuyumuyor hep ciyak ciyak hep mızmız. Bende doktora götürmüştüm bu çocuk uyanmıyor çok uyuyor diye şimdi bu çocuk uyumuyor diye ağlıyorum gece 3 te 4te 😂