Merhabalar 🙋🏻♀️
Kızım 10 aylık süt/süt ürünleri, et, tavuk, balık, ıspanak, karnabahar, bezelye alerjisi var.
Her günün bugün ne yedirsem diye düşünmekle geçiyor çeşit bulmakta zorlanıyorum artık bu günü atlatsam gece uykumun arasında bile sabah kahvaltısında ne yedirsem düşüncesi oluyor. Sizler neler yediriyorsunuz sabah, öğle, akşam ve ara öğünlerde günlük menülerinizi yazar mısınız?