Alininannisi benim Oğlumda aynı temmuz 3de doğdu ne üstünü örter ne kalın giyinmek ister ne çorap sever şu an hala yanımızda yaTırıyoruz sabaha kadar üstünü açıYor ben Örtüyorum🤦🏻♀️Çorap desen sürekli çıkarıp atar ayağından Kalın giydirsem sıkılır ağlar en sevdiği zaman banyo zamanı çünkü çıplak oluyor çok seviyor banyoyu 😂o yüzden yaz çocukları öyle olur diyorlar sıcağı sevmezlerMiş😊