birolanameftun Kızlar bugün Ocean 400 D vitamini aldık da üzerinde 4-10 yaş grubu çocukların ve yetişkinlerin kullanımına uygundur diyor kullanmadım geri göndericem eğer yanlış almışsam ya😰
Geceuykusu birolanameftun 400ıu ocean d vit ise doğru. Bendede 4yas üzeri diyor.hep öyle sanırım. 3 damla veya 1fıs günde kullanıyoruz.
birolanameftun Mommyy70 minikoalam1 Nidaabaserr Geceuykusu çok teşekkürler içim rahat etti kızım daha 6 buçuk aylık çünkü ☺️
birolanameftun Nidaabaserr yok sağlık ocağının verdiği devit3 veriyordum daha temiz diye artık bunu kullanmak istedim
Fitifiti birolanameftun Sağlık bakanlığının vitaminlere 4 yaş ibaresi zorunluluğu var. Kullanabilirsiniz,sıkıntı yok.