Anneler iyi akşamlar. Oğlum 17 aylık ve çerez yerken ağlamaya başladı ve çerez boğazına takıldı. Onu atlattık derken hemen peşine hırıltı ve öksürük devem etti. Biz çok öksürdüğü için boğazları tahriş olmuştur dedik ama geçmeyince götürdük. Normal rontgeninde bişe çıkmadı ama doktor tomografi istedi. Onu da yarın çekinicez. Böyle bişe yaşayan oldu mu akciğere inmesinden korkuyoruz