Merhaba kızlar perşembe günü bebeğimin 4. Ay aşıları var rotavirüsle beraber toplam 3 aşı olacak. 2. Ay aşılarında sağlık ocağına gitmeden önce calpol vermedim hemşire ateşi olursa bir çay kaşığı verirsin demişti 4-5 saat sonra bir anda ateşlendi 38.5 a kadar çıktı o zman parol şurup verdim ama pek birley değişmedi sabaha kadar inledi sabaha kadar soğuk pres yaptım ertesi gün anca düştü. Yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum o yüzden şimdi size sorum şu siz ne yaptınız gitmeden öncemi verdiniz calpolu eve gelince mi verdiniz yoksa ateşi çıkmaya başlayınca mı? Ben gitmeden vermeyi düşünüyorum sizede bir sorıyım dedim. (Her bebek farklı ama yinede fikir almak istiyorum).