Harvicell Kızlar sünnet yaptıracağız ama yönteme karar ceremedik sizin görüşleriniz bedir, nasıl yaptırdınız ?
tatlisert Harvicell oğlum 6 aylıkken dikişli olarak yaptırdık. İlk 2 gün acısı çok olmuştu tam olarak 1 haftada ağrısı acısı kalmamıştı.
Deletedmom9 Harvicell Dikişli tavsiye etti doktorumuz o şekilde yaptık. Dikişin bir problemi olmadı düşmesi 20 günü buldu. 4 veya 5 dikiş vardı ara ara bezinde buluyordum. Diğer yöntemi bilmiyorum.
mrv5556 Harvicell bizde dün dikişli yaptırdık bu gun cok şükür daha iyi aglamadı oyle. dun cok agladı ama akşam. 1 hafta 10 gune bişey kalmaz dedi doktor
tatlisert Harvicell girmeden önce o bölgeye iğne yaptılar. 15 dakika sonra içeri aldılar. Ağlayarak girdi ağlayarak çıktı. Hastane çalışanı adamdan korkmuştu kuzucum ya. Oğlumu o getirdi bize. Birlikte asansöre bindik adamı görünce iç çekerek ağlıyordu. Sonra uyudu zaten 😊
Harvicell Deletedmom9 kaç aylıktı bebeğiniz kolay oldu mu çok hareketli bizim bebek 6 aylık nasıl zaptediyorlar
Deletedmom9 Harvicell 3.5 aylıktı ilk gün zorladı sadece ertesi gün aynı rutine devam ettik 1 haftada iyileşti.
Damla_K Harvicell klips ile 6 bucuk aylıkken yaptırdık hic bi sorun yaşamadık canım. Dikişin pansuman acması var pansumanı var dikiste enfeksiyon riski var bilmiyorum tabi de yani ben cok fazla arastırdm ve bu sekilde karar verdik yaptırdık sünnet oldugunu hissetmedik hic.
Selim16 Harvicell dikişli oldu bizimki de ilk gün biraz ağrısı oldu sonra normale.döndu bir zorluğu yok.yani