Merhaba kızlar bebeğim 8 ayda doğdu 2500 kilo şuan 5,5 aylık 5 kilo sadece mama kullanıyorum doktor ek gıdaya geçirdi kilosu ve boyu az dedi boyu 62 cm hele kilosu daha az dedi Doğru düzgün mama içmiyor 3 saatte bir 60 ml içiyor bazen gece 90 içiyor her mamayı denedim aynı şekilde değişiklik göstermedi varsa önerileriniz paylaşırsanız sevinirim şimdiden allah razı olsun hepinizden