Yarın doktora gideceğim ama bebeğim diş çıkarıyor ve kulaklarını çekiştirip ağlıyor. Jel sürüyorum. Tetagilde veriyorum ama sanki fayda etmiyor. Bu durumda başka ne yapabilirim? Bir şey diyin. Gözümün önünde acı çekip yalvarıyor resmen. Bense eli kolu bağlı oturuyorum. Çok üzülüyorum. Var mı bir çaresi?