Merhaba anneler bebeğim 7 aylık ama hala destekli de olsa çok oturamıyor hep öne meyilleniyor. Bazıları normal diyor Bazıları da şimdiye kadar oturması lazımdı diyor. Ben de dağın başındayım eşimin görev yeri nedeniyle gurbetteyim tekim gidecek hastane de yok yakında bir de pandemi de gitmekten çok korkuyorum bana bir akıl verin bebeğimde bir sıkıntı mı var korkuyorum 😪