Yigitaynur66 kucagımda basını tutamıyor hep eğiliyor. 3 aylıkken nörolojiye gitmiştik sırt üstü yatarken ellerinden cektiğimde bası geriye düşüyordu basını cekmesi lazımmış normalde nöroloji doktoru bişeyi yok dedi ama hala tutmuyor basını tekrar baska bir doktora götürmeyi düşünüyorum suan 3 ay 18 günlük.inşallah sağlıklıdırlar düşünmediğim bir an bile yok