Rzgr öyle zaten ortalama bir iki aydır ağlayarak yatsa da en geç 10 da uyumuş oluyor 3 te kalktıysa,2.30 da kalktıysa da 9.30 da uyuyor. Ama öncesi çok yıpratıcı kıyametler koparıyor çok yoruldum artık. Bir işimiz de kolay olsun. Yemesi olay uyuması olay alt açması olay 😞