Salam qizlar.Menim qizim oz besiyinde yatmir gece biznen yatir🙄.9ayliqdi yerine qoyan kimi ayilir ve aglayir.Nece oyredim besiyine?Onu da deyim ki gun erzinde besiyine qoymuram yatanda bizim ev 2mertebedi besiyi de yuxarida her defe dusub cixmaq cetin olur mene ona gore asagida otaq var orda yatir gunuzler geceler yuxarida biznen.