Merhaba güzel anneler 🌺
17 aylık oglum gunduz ve gece besiginde cok çok uyanıyor, bugün öğlen 2 saat kanepede hiç uyanmadan uyudu, aksam 18 den de 20:45 e kdr uyudu evde cok ses yapmama rağmen. Bu gece koltukta yatırcam bide gece uykusu nasıl olacak diye.
Odayı ayırmalı miyim yatak almalı mıyım ne yapmalym kafam cookk karışık tam anlatamadjm da derdimi bana bi yardımcı olun 😄🥰