Kelebekmomy Eşimle bir şeyler içmeyi seven kişilerin. Oğlum bir buçuk aylık. Sarhoş olmuyoruz hafif Çakır keyif. Oğlum uyurken bir alkol alabilir miyiz sizce? Alan var mı? Sütümü sağdım. Sadece sonrasında ağlarsa uyanamamaktan korkuyorum.
Busy34 Kelebekmomy bir kaç saat süt veremeyeceksiniz ama eğer ağır bir uykunuz yoksa tabiki olabilir.
Mom9 Kelebekmomy daha bebeğiniz çok küçük yenidoğan. Sağı solu belli olmaz. Biraz daha büyüsün öyle yaparsınız
DogaLina Kelebekmomy kendi sinirinizi biliyosaniz yani sarhos olucaginiz o kadar icmeyin derim. cakir keyifle duyarsinjz bencd
Payan Kelebekmomy ilk 3ay çok kritik bebek ölümlerinin en yüksek olduğu zamanlar,bence biraz daha bekleyin en ufak bir sesini duymanız lazım
Kavinsmom Uyandırır bir şekilde ama benim dr emzirirken içme dedi muhakkak kuralları vardır iyice bakın. Çok çok içmezseniz kontrolü kaybetmezsiniz sanırım. Bende dört gözle bekliyorum emzirme dönemi geçsin, rakıyı şaraba katacağım ❤️
Cileuc Kavinsmom ya aynen bende bekliyorum bu emzdirme sürecinin bitmesini 10 aylık.Kıyamıyorum sanki.Yeminler olsun ki çok özledim 😂
Kelebekmomy Kavinsmom ahahahah ben hamilelik artı şu bir ay boyunca ağzıma sürmediğim için rakıyı şarabı votkayı ne bulursam katmayı düşünüyorum şuan
Rojgl Eşinize eşlik edersiniz ama bence çakır keyif bile olmayin yeni dogan ne olacağı belli olmaz sonradan kendinizi suçlarsınız
RuzgarMommys Kelebekmomy aman diyim.karıştırma alkolü yüksek ickiler içme raki votka gibi Bira yada şarap iç şimdilik uykunu getirmesin su ic yanında
Kavinsmom Kelebekmomy bende gebelik öncesi iki ay tedavi/ gebelik/ emzirme dört ay yani sizi anlıyorum 😂
Rojgl Kelebekmomy doğumdan sonra her şey normale dönecekmiş gibi ama asıl şimdi başlıyor serüven 🥰bizimki 13 aylik yeni yeni eslik ediyorum eşime ikimizde dikkat etmeye calisiyoruz ne olur ne olmaz 🤭
RuzgarMommys Bebeğin yenidogan olduğu için 1 2 kadehten fazla içmesen iyi olur Sütün varsa verirsin 3 4 saat idare eder Uykun gelmesi cakir keyif olmasan iyi olur tabi ağlar uyanır eder emzirmesende sütünü icirirsin 4 aylık olduk daha hala.rahat icemiyorum 1 2 en fazla :)
Kelebekmomy RuzgarMommys yok zaten rahat rahat içecek durumda değilim henüz maalesef 😄 ama siz içiyor musunuz evde bir iki kadeh. Zorluğu oluyor My
RuzgarMommys Kelebekmomy 1 kadeh iciyorum beyaz şarap yada bira. Henüz eskisi gibi içmiyoruz tabi tadımlık gibi bi tuhaflık zorluk olmadi :) ama 1 senedir hic icmediysen etkiler belki