Merhaba gündüz ve gece 1.5 2 saatte bir emziriyorum 2 gündür. Ama bugün neredeyse yarım saat arayla emdi. Göğüslerim dolmuyor , karnı gergin . Ağlıyor hep . Ayşe onerin gaz masajini açken mi tokken mi yapmak lazım , ne yapmam lazım , reflü yataginda yatıyor ama hep yutkunuyor, ben de bişey olmasın diye bir an uyuyamıyorum daha şimdiden uykusuzluktan yoruldum