kubra2608 Benim bebeğimde iki gün kaldı. Gündüzleri 2 saate bir ,bir mama ,bir anne sütü ile besledim. Gece de sadece anne sütü verdim. Geceleri ışığı açıp direk bebeğe gelecek şekilde uyuduk. Bi de yaptırır mısınız bilmiyorum ama sarığını kesme diye eski bir gelenek var. Ben yaptırdım. Yaşlı bir amca gelip dua okudu bebeğe. Sizin oralarda yapan varsa yaptırın isterseniz. Amca para falan da almadı. Maskesini takıp ellerini yıkayıp üstüne bir de bir de kolanya döktü ellerine bebeğe de çok yaklaşmadı. Eşimde hergün iki kere Beyyine suresini okudu bebeğe .Çok geçmiş olsun. Rabblm acil şifalar versin. Çok üzülmeyin sütünüzü etkiler. Allah’ın izniyle geçer inşallah.