s_temz Merhaba arkadaşlar 7 aylık kızım var yürüteç aldık ama erken mi diye tereddütte kaldım sizce uygun mudur ?
Aryasare s_temz Ben 7. ayda kullanmaya basladım 8 aylıkkende komple kaldırdım 1 ay kullandım sadece kızım 11 bucuk aylıkkende yürüdü
Arasannesi s_temz evet.olursa da dedıgım gıbı kısa süreli.bız aldık ama bebegım hıc binmedi sevmıyor 5 dakıka bıle durmuyo