Edizbeyinannesi 3 aylık bebeğim uyurken kısmen çoğu zaman gözleri aralıklı uyuyor sizde de var mı böyle bi durum tam kapattığı zamanlarda oluyor tabi ama aklıma takıldı kızlar ?😂
PortakalliKahve Edizbeyinannesi benim oğlum tamamen açık uyuyor hatta uyuyor mu uyanık mı bilemezdim hiç 😅
Bitikmomi Edizbeyinannesi benim yeğenim 5 yaşında gözü aralıklı uyur. Şimdi oğlumda çoğu kez öyle uyuyor 😂
BalarisiYusra Edizbeyinannesi var tabi arada yarım açık uyuyor beni yokluyor gidersem ağlıcak gibi sanki🥴😂 eşime çekip atıyorum resmini uyurken beni gözetliyor gidersem ağlıcak diye acayip güldü 😂🤦🏽♀️ Bide tek gözü yarım açık diğeri kapalı😂😂 ben öyle uyuduğunda genelde elimi hafifçe gözlerine değdirip kapatıyorum
Edizbeyinannesi PortakalliKahve 😂😂😂 valla bende arada bi uyanık sanıp bakıyorum yüzüne ama uyuyormuş sıpa 😂
Bitikmomi Edizbeyinannesi bilmem her an uyanabilirim rahatlayıp gevşeme anne imajı in olabilir çünkü hep diken üstünde oluyo insan 🤣
Tgb1gl Edizbeyinannesi benim kızım da öyle uyuyor. Tam kapattığı da oluyor tabi ama. Gerçi bende öyle uyuyorum 🙈
Bitikmomi Edizbeyinannesi geçen teyzem 10 yaşına gelince az rahatlarsın belki dedi 🤣 10 yıl bayılaaazaaam