Btlylmz Bu yeni çıkan aşı yaptırmama mevzusunu bir türlü anlayamadım gerçekten. Yani çocuklarımıza aşısını olduğu illaki bir hastalık bulaşacak ama bunu bi ağır şekilde geçirmesi var birde hafif şekilde atlatması var.. Ama insanlardaki cesaretede hayranım... Ben şahsen yaptırmamazlık yapamazdım ki yapamıyorumda. Riske atamam yani 🤷♀️