mirayybebek Evde kanguru kullanmak inanılmaz güzel, o kıcak istediği dönemlerde büyğk rahatlık. Ben çooook kullandım. İş yaparken, yemek yaparken
Uyumasına yardımcı olmak için. Ya en güzeli annesinin boynunda, göğsünde, anne kokusu ile sıcacık uyumak, uzun uzun orda kalmak nasıl keyifli birşeydir o bebek için 😊