Mommy93 valla benim oğlum 5,5 aylık sabahtan akşama kadar yanındayım desem gene de yetersiz hissediyorum her anne en iyi annedir ama biz yine de kendimize bu haksızlığı yapıyoruz maalesef bi şekilde büyyüyecekler büyüyorlar sabah kalk evi topla mamasını ver biraz kucakta gezdirmeler camdan baktırmalar sonra uyku o uyuyunca ben de uyuyorum çünkü başka türlü dinlenemiyorum önceden o uyurken iş yapmaya çalışırdım ama artık uyanıkken yapıyorum çünkü vücudum dayanmıyor geri kalanı hep ona vakit ayırıyorum zaten sizinde 2 aylık bebek günün çoğu zamanı uyuması gerek normalde