Diğer bebelere bakıyorum da elince kitap gayet aklı başında sanki okur gibi sayfalarını falan çeviriyor .. bizim ki sürekli ben bunu ağzıma alayım yok efendim yırtayım biraz da şurasını koparayım derdin de 🤦🏼♀️ Daha 11 aylık küçük ama diğer bebeler niye böylede bizim ki değil diye düşünmüyor değilim :/