Arkadaslar merhaba
bebegim 12 gunluk, dogumdan beri gunduz annem bizde, kayinvalidem yemek destegi yapiyor ona ragmen zorlaniyorum bebek bakimi, uykusuzluk, bebegim bazen uyumuyor hep meme isteyebiliyor, gece 4-5 kere uyanip ilgileniyorum sersem gibiyim.
ev isi deseniz camasir yikasam asmasi 4-5 saat sonraya kaliyor, daha hic yemek yapmadim , bulasik makinesi bosaltmadim, hep boyle zor olmayacak dimi?
Ev duzenini, yemegi nasil yapiyorsunuz? Bir plan mi yapmak gerekiyor akil verin lutfen… annem de elini ayagini yavas yavas ceker artik, corona dolayisiyla temizlikci de alamiyoruz. Hersey bana bakicak.