Serife00 bende süt sıfırdı humana cay, dogadan rezene cay, kimyonu kaynatip bal
karistirip ictim,annem kaynar dayadi hep ama asıl olay bol su icmekmis ben direkt su icemiyorum bitkisel caylarla destekliyorim, az kahveli laktozsuz sut iciyorum yada sahlep yapiyorum sutle pinarin laktozsuz sutu super,birde annemler bulgur pilavi sogan der ama bi defa denedim cocuk gazdan kivrandi bir daha yapmadim.