Rojda2112 Merhabalar, kamu kurumunda çalışıp günde 3 saat süt iznini kullanan varmı? Mesai saatlerinin 10-16 olması sorun yarattım günlük 3 saat izninizle alakalı? Hangi saatlerde çalışıyorsunuz acaba?