oglusumbal Kızlar iyi akşamlar 3.5 ay oldu doğum yaptım kaç gündür başım dönüyor midem bulanıyor adet olamadım belim felan ağriyo sancım da oluyo ama hasta olamıyorum normal mi acaba böyle olması
Minikprenseselo oglusumbal canm cocouk emzirdgn icin vitamin degerlern dusuo olabilir bnmde oyleydi tahlil yaptrdm d vitamni duusk cikti
Birceninannesi oglusumbal emziriyo musun canım? Benim de 2.5 ay oldu özellikle akşamları mide bulantım oluyo ara ara baş dönmesi de yaşıyorum. Emzirirken hormonlardan kaynaklı bulantı olabiliyomuş. Ben hamileyken kullandığım multivitamine devam ediyorum bakalım ne zaman geçcek
Grckz Bende de aynısı oluyor bende hasta olamadm bas dönmesi basımın agrıması karnıma kramp girmesi 😒
oglusumbal Birceninannesi Evet canım emziriyorum benimde emizmeden kaynaklı olabilir vitamin kullanmıyorum şu an