Slm anneler yedi buçuk aylık bebeğim var hastanedeyiz şuan iki gündür ateş ağrı kesici ve antibiyotik serumlar veriliyor de rumlardan mıdır bilmiyorum ama bebeğim halsiz düşüyor başını yastiktan kaldiramiyo bisey yedirecegim zaman agliyo hic bisey yemedi içmedi emziriyorum sürekli midesine sütten başka bisey gitmiyo başına boyle bisey gelen varmı ne yapmalıyım nasıl yedirebilirim neler verebilirim