Mrvzyp Bebeğim 9 aylık 8 de uyur engeç sabah 5buçuk ayaktayız ☺️Bugün 4 buçukta uyudu akşam üstü hala uyuyor mama yedi az önce uyudu yine uykusunu aldıya gece ayaktayız belkide dün aşı olduk onunda etkisi olabilir belki sizler ne durumdasınız
efuchan Mrvzyp anne sütü alan bi bebek mi peki 8-5 arası kesintisiz uyku mu öyleyse nolur bana sihrini söyle 🤲🏻
Zekimurendebizigorecekmi Mrvzyp Bizim ki sabah 9.30 gibi kalkar gece de 12 sen aşağı uyumaz .. çok çabalıyorum erkene çekmek için ama olmuyor :/ Gündüz 3 uyku yapıp gece geç saatlere kadar ayakta 🤷🏼♀️
Mrvzyp efuchan anne sütünü boşladı iki haftadır ne yapacağım bilmiyorum emerkende aynıydık aslında 5 aylıkken başladı 8 de uyuyup 6 da uyanmaya gece emmeye uyanır yine uyurdu şimdi mamaya yoğunluk verdi emmeye dönmez dimi artık off 😓 hiç seslenmezdim uyanınca gece oyun istemesin diye değişirmi bilmiyorum sonradan uykusu