Duru_MM 55asli kusmugu kokuyosa ya da huzursuz ise üşütmüş olabilir. Onun disinda 4 aya kadar gayet normal bebeklerin kusması
Fitifiti 55asli Normal benim bebeğim 6 ay oluk oluk kustu.Eğer kilo alımı,gelişimi olması gerektiği gibiyse dert etmeyin hareketlenmeye,oturmaya başlayınca şak diye geçiyor genel olarak.
Ruzgarbaby 55asli benim bebeğim de de var 2 aydan beri 3 aylık suan gaviscon ve motilium kullanıyorum