Kızlar daha önce doktora gittim bu yüzden
bebegim 2 seferdir 1 ay Aralıklarla memedeyken kilitleniyor aglayamıyor sesi çıkmıyor ve morarıyor resmen
Mama daha cok veriyorum biberona alışık olduğu için memenin akışı hızlı geliyor olabilir mi sizce yaşayan var mı benim gibi bu durumu? ☹️☹️😭😭😭😭