Dilek1230x 12 gündür tutuyorum ,azalma yada halsizlik olmuyor. Iftar sahur arasi bol bol su içiyorum ama. Gece de bas ucuma sise koyuyorum sahura kadar içiyorum. Birde tahin helvası yiyorum ne olur ne olmaz diye 😁 ama benim bebegim 7.5 aylık ek gıda desteğimiz de var. Sadece emiyorsa sıkıntı olur