Cgdm1 bısey degıl 💕 bıde yarı uykulu oldugu zaman koyup yavasca sallayın alıssın, benımkı hep kucakta sallamakla uyurdu sonra dedıgım gıbı yaptım, gunduzlerde asagdakı arabasında yatırıyorum o zamanda koyup one arkaya suruyorum uyuyo artık kucatka uyumuyo