Suzandefnegul ben kullanmıycam o kadar cok zararları varkii say say bitmez. 7.ayda kullanmalısın (bana göre 6.ay bile cok erken) .Emekleme döneminde olduğu için bırak da istediği gibi dönsün,özgür olsun,kısıtlamamalısın. Zaten emekledikten sonra yürütece koysan daha mantıklı olur