Merve-cevik Kızlar merhaba ben kızıma oioi marka vakumlu tabaktan almak istiyorum,kullanan varmı nasıldır birçok gönderinse anneler koku oluyo yağlı kalıyo diye yazmışlar sizlere danışmak istedim
Fuathulya Merve-cevik bende kızıma trendyoldan sipariş ettim bende aaa öylemi oluyormuş tüh birde o kadar para verdim
Arslaninannesiii Merve-cevik merhaba 3 aydır oğluma kullanıyorum hiçbir sorun yaşamıyorum, sirkeli kaynar su ile yıkıyorum yağlanma koku vs olmadı.
Merve Merve-cevik ek gıdaya başlandığından beri kullanıyoruz 10 ay olmuş ne koku ne başka bir sorun yaşadım çok memnunum
nickimikili Merve-cevik hiç koku yok yağlıda kalmıyor çok güzel ben oioinin komple setini aldım emzirme haftasında indirimden pipetinden diş kaşıyıcısına kadar herşeyi yüklenmiştim 😂 doğal içerik tamamen ve yumuşacık hiç zarar vermiyor bebeye yapıştırıyorum mama sandalyesine hem içindekileri mıncıklıyor hemde tabağı ısırıyor 😅
demirboy Merve-cevik koku falan olmuyor elde yakarsanız olmwz. Ama bence gerek yok bana da gerek yok diyenler oldu dinlemedim aldım. Başka bölmeli tabak da alabilirsiniz. Tepsili mama sandalyelerine yapışıyo mu bilmiyorum ama bizimki beyaz mama sandalyesi yapışmıyor. Önlüğünü de aldım o da aynı şekilde lcw den aldıklarım daha rahat geliyor 2li kaşığını aldım kocaman kısacası ben beğenmedim sadece nam nam kaşığı var küçük onu beğendim
Merve-cevik Teşekkür ederim hepinize bende set almayı düşünüyorum çok güzel renkleri var ve silikon olması hoşuma gitti alıp deneyelim 😊