Mhulya011 Kızlar çok felaket saçım dökülüyor. Kopar casına adeteda emziriyorum da ne kullansam. Hem kollarım da bacaklarımda da derman kalmadı artık var mı öneriniz?
Birceninannesi Mhulya011 ben prenetal life kullanıyorum hamileyken de kullanıyodum doktorum devam et dedi multivitamin memnunum
Mhulya011 Edayl doktotada şuan hiç gitmek istemiyorum aslında vitamin lerede baktıra mıyorum ama baya yorgunum kötüyüm ya
Edayl Mhulya011 herşeye iyi geliyor kendimi daha iyi hissediyorum çocukla uğraşırken daha aktifim birde saç dökülmesi bendede var azalmaya başladı