zurgun Kızlar 20 aylık oğlum 6 gün oldu sütten keseli hala bi göğsüm şiş ağrılı ve ara ara süt geliyor neden acaba kaç günde tamamen biter
Annebalisi 15-20 günde anca o şişlikleri geçmişti benim çok acılı bi süreçti gerçekten, biraz daha zamana ihtiyaç var bence.