Zilifmom Arkadaslar ıkı ay önce dogum yaptım geceleri emzirme falan derken uykusuz kaldım gübdüzleri hiç uyumuyorm bu sabah bir bas agrısı ile başladım ıkı parol içtim akşam oldu hala kesmedi önerisi olan😢☹️