Aselcansuacar Zub ben deneme paketini aldim ama hiç memnun kalmadım çok ince şuanda sleepy kullanıyorum çok memnunum
neon12 Zub kullandım güzel ama ınternette satıldıgı ıcın bıraktm depo yapmayı da sevmıuorum ne zmn bez numarası dgsece bellı olmadg ıcın.
neon12 Zub her bezi denemıs bırı olarak ve suan prıma kullana bırı olarak yorum yptm güzel bez cıdden uyhun ve kalıtelı neden bıraktıgımı bi üst yorumda yazdım☺️