nurayyuce_29 o sadece sizin yediklerinize alakalı degkldr ki inanın ben herseyi yiyorum turşu acı asitli içecek. Yanı dikkat erme şartıyla tabi ama gaz sorunu tek basına bizim yediklerimiz yüzünden diyemeyiz. Her çocukta gaz vardır. Siz kimyonu yemeklerinize koymaya devam edin. Ama isterseniz akşamları biraz kimyon kaynatıp onu süzüp çocuğunuza 2,3 çay kaşığı verebilirsiniz geri kalanıda siz icin. Masaj yapın.. bisiklet sürer gibi dizleri karnına geldiğinde hafif basın ki basınç olsun karnına.. bide sey diyecem her ağlayan çocuk gazdan ağlamıyor çocukların genelikte ağlama saatleri vardır. Günde bilmem kac saat ağlarlarmış en çokta genelikte akşam 6 ile 8 arası ağlarlarmış bilginiz olsun ☺️ Umarım geçer cok zor biliyorum❤️