Zhrnl Glyzk ben hala yüz üstü uyutulmamasından yanayım. Bebeğime hiç bi doktor bu pozisyonda uyusun kusarsa yutmaz gazını kolay çıkarır da demedi ki bizim çok fazla gaz sorunumuz oldu. Sizde bebeğiniz için en doğru olanı yine kendiniz bilirsiniz.
Selensahins Benim oğlum da 20 günlük olduğundan beri yüz üstü uyuyor. İlk zamanlar sadece izlediğim zamanlar yani gündüzleri sonra tamamen yüzüstü uyutmaya başladım. Bir arkadaşımın tavsiyesiydi çok daha rahat uyuyacağını söylemişti ki öyle oldu. Ne yapsam ne etsem sırt üstü veya yan uyumadı. Resmen bir dk. Uyuyup uyanıyordu. Ben çözümü böyle buldum. Şimdi 5 aylık hala yüzüstü uyuyor 🤷🏻♀️